Reklamační řád NUTREON group, s.r.o. NUTREON group, s.r.o. scootreon.cz 18.09.2020

REKLAMAČNÍ ŘÁD

vydaný v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele

Tento reklamační řád upravuje podmínky pro uplatnění práva kupujícího z vad zboží, které bylo zakoupeno na prodejnách prodávajícího a v internetovém obchodu www.scootreon.cz.

 

1.    Článek I

Výklad základních pojmů

  1. Zboží – zahrnuje výrobky, stroje, přístroje a veškerý další sortiment materiální povahy prodané Prodávajícím zákazníkům.
  2. Kupující – každá fyzická osoba, která od Prodávajícího zakoupila zboží. Na právnickou osobu se tento Reklamační řád vztahuje pouze v případě, že je z okolností uzavření kupní smlouvy zcela zřejmé, že se koupě netýká její podnikatelské činnosti.
  3. Prodávající – NUTREON GROUP s.r.o., IČ: 109 940 25 se sídlem Nuselská 132, 140 00, Praha 4. Společnost zapsána v OR vedeném MS v Praze, oddíl C, vložka 351954.

 

2.    Článek II

Obecná ustanovení

  1. Tento Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek Prodávajícího.
  2. Tento Reklamační řád upravuje vzájemná práva a povinnosti smluvních stran z vad zboží vzniklých v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím na prodejnách Prodávajícího a v internetovém obchodě Prodávajícího, který je umístěn na internetové adrese www.scootreon.cz.
  3. Smluvní ujednání tohoto Reklamačního řádu mají přednost před ujednáními uvedenými v Obchodních podmínkách Prodávajícího. Vztahy tímto Reklamačním řádem neupravené se řídí právní úpravou občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele.
  4. Ochrana osobních údajů Kupujícího, který je fyzickou osobou, se řídí nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES a v souladu s další příslušnou právní úpravou upravující ochranu osobních údajů.
  5. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
  6. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00, Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa:http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů online naleznete na internetové adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

 

3.    Článek III

Rozsah odpovědnosti Prodávajícího

  1. Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že zboží nevykazuje v okamžiku převzetí vady a jeho vlastnosti odpovídají Prodávajícím prezentovaným vlastnostem zboží a vlastnostem zboží uvedeným v kupní smlouvě.
  2. Projeví-li se vada zboží v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
  3. Prodávající dále odpovídá Kupujícímu za vady zboží, které se projeví v poskytnuté záruční době, která činí minimálně 24 měsíců ode dne prodeje zboží. Prodávající může poskytnout na jednotlivé druhy zboží delší záruční dobu. Na zboží použité může Prodávající poskytnout Kupujícímu záruku 12 měsíců. Záruční doba je vždy uvedena na prodejním dokladu či faktuře ke zboží nebo na záručním listu zboží.
  4. Kupující je oprávněn uplatnit práva z takových vad zboží, které se vyskytnou v záruční době. Výjimky z poskytnuté záruky za zboží jsou uvedeny v čl. 4 tohoto Reklamačního řádu.

 

4.    Článek IV

Nároky Kupujícího

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, a to zejména ustanoveními § 2099 až § 2117 a § 2161 až § 2174 občanského zákoníku.
  2. Projeví-li se v záruční době vada zboží, má Kupující právo na bezplatné odstranění vady. Odstranění vady spočívá především v opravě zboží, či výměně vadné součásti zboží.
  3. Pokud nelze vadu opravit, může Kupující požadovat dodání nového zboží. To samé platí v případě, kdy vadu odstranit lze, avšak Kupující nemůže zboží užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.
  4. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že není možná oprava zboží ani jeho výměna za nové zboží. Stejné právo má Kupující v případě, kdy nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě či pro větší počet vad. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku (ex tunc).
  5. Nevyužije-li Kupující svého práva na odstoupení do smlouvy, může požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží.
  6. Prodávající neodpovídá Kupujícímu za vady zboží, které byly způsobeny neodborným nebo neoprávněným zásahem, používáním v rozporu s návodem k obsluze, vniknutím cizích prvků a látek do zboží, nesprávnou údržbou, vlivem neodvratné události (živelní pohroma), mechanickým poškozením, přepětím či používáním nestandardního příslušenství zboží.

 

5.    Článek V

Právo na uplatnění reklamace, způsob a místo uplatnění

Práva z vadného plnění je Kupující povinen uplatnit u prodávajícího, a to buď osobně na prodejně prodávajícího nebo prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího. Kupující je povinen reklamované zboží k Prodávajícímu dopravit. Lhůta pro vyřízení reklamace nezačne běžet dřív, než bude reklamované zboží doručeno Prodávajícímu.

 

6.    Článek VI

Lhůta pro vyřizování reklamací

  1. Prodávající vyřizuje reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne doručení reklamovaného zboží Prodávajícímu. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty pracovní den nejblíže následující (dle § 607 občanského zákoníku). Nebude-li vada odstraněna včas, má kupující právo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny anebo od smlouvy odstoupit.

7.    Článek VII

Další práva a povinnosti smluvních stran

  1. Kupující nabývá vlastnictví ke Zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
  2. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  3. Kromě výše uvedených ujednání se na práva z vad zboží vztahují ujednání občanského zákoníku o prodeji zboží v obchodě.

 

8.    Článek VIII

Závěrečná ustanovení

V ceně elektrozařízení je zahrnut recyklační poplatek REMA systému (www.remasystem.cz)

Veškerá prezentace Zboží umístěná ve webovém rozhraní Prodávajícího (www.scootreon.cz) je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Tento reklamační řád nabývá platnosti dnem 26. 5. 2022 a platí na území České republiky. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

 

Získejte přehled o akcích, novinkách a výhodných slevách

mantis 10

Nejprodávanější elektrická koloběžka MANTIS 10

Zobrazit koloběžku
WhatsApp +420 777 607 967